:)

Nosim tvoje srce sa sobom
                                                  nosim ga u svom srcu.
Nikad nisam bez njega,
               bilo kud poshla idesh i ti dragi i shta god chinim ja chinish i ti mili.

Ne bojim se  usuda
                                    jer ti si moj usud,mili.
Ne zelim svet za se
                                  jer ti si moj svet,moj istiniti.
I ti si sve shto je mesec ikad mogao da znachi.

I sve shto tje sunce ikad pevati si ti,

tu je najdublja tajna koju ne zna niko:

Tu je koren korena i tu je klica klice i nebo neba stabla zvanog zivot,koji niche vishe od nadanja dushe ili skrovishta uma.

chudo koje zvezde razdvaja je to.

Nosim tvoje srce
                              nosim u srcu mojem.

Tu je najdublja tajna koju niko ne zna:

Tu je koren korena i klica klice i nebo neba drveta zvbanog zivot, kojie raste vishe nego shto dusha moze da se nada ili um da sakrije.

Ovo je chudo koje razdvaja zvezde.

Nosim tvoje srce
                              nosim u srcu mojem.

11 komentara

  1. Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

    Ti si
    moja boginja

    iako ne znas
    direktno
    ni ko nisi
    ni ko si:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    neposrerdno
    ni sta nisi
    ni sta si:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    direktno
    ni ko sam
    ni ko nisam:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    neposredno
    ni sta sam
    ni sta nisam:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    direktno
    sta je
    i sta nije
    zivota:
    Ti si moja boginja!

    Iako ne znas
    neposredno
    ni sta jeste
    ni sta nije
    Bog:
    ti si moja boginja!
    Iz knjige “Igra ljudi kralja srca X”

    Stojan Simic Krpica
    (Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak)hq6ee

Komentariši